Re: Shuttle AE-25 + Celeron 1100 z 256 KB cache'u

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 17:15:20 MET

"YoungEagle" <wiktor-expo_at_o2.pl>, wrote in news:a481k3$fj3$1_at_news.tpi.pl:

> pytanko brzmi : jak bardzo będę mógł podkręcić ten procesor.

Jak na jadrze coppermiana to nie zawiele. Jak chcesz podkrecac to kup
C800_at_1066 na jadrze cD0 napiecie 1,75V.

> chodzi mi o to, czy nie uszkodzę żadnych urządzeń powkładanych w PCI

Mozesz pkaszanic sobie dane na dysku (szczegulnie jak dysk jest starszy)
jak bedziesz mial za wysokie taktowanie PCI. Rozniwez jak bedziesz mial ok
40MHz dla pci moze nie wytrzymac Ci karta sieciowa na reatteku jesi taka
posiadasz.

> karty graficznej.

Jaka?

> i jeszcze jedno:
> Celeron 1100 kosztuje ~ 350 złotych
> z kolei PIII 866E kosztuje ~ 472
> Słyszałem, że ten wolniejszy PIII będzie wydajniejszy, czy to prawda ?

Zalezy od zastosowan.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!