Re: Shuttle AE-25 + Celeron 1100 z 256 KB cache'u

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.xx)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 21:35:24 MET

Użytkownik "YoungEagle" <wiktor-expo_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> pytanko brzmi : jak bardzo będę mógł podkręcić ten procesor.
> chodzi mi o to, czy nie uszkodzę żadnych urządzeń powkładanych w PCI i
karty
> graficznej.
> i jeszcze jedno:
> Celeron 1100 kosztuje ~ 350 złotych
> z kolei PIII 866E kosztuje ~ 472
> Słyszałem, że ten wolniejszy PIII będzie wydajniejszy, czy to prawda ?

Polecalbym Celerona 1000 Tualatin. Podkreca sie magistrale na 133 MHz i w
efekcie jest 1,33 GHz (nawet bez podnoszenia napecia) - sprawdzone. Wazne,
ze AGP PCI beda pracowac wtedy na wlasciwych dla siebie czestotliwosciach.A
wydajnosciowo cos kolo Athlona XP 1500+.

Smoq

PS. Sa 2 wersje Celerona 1000, Coppermine i Tualatin, pisze tutaj o tym
drugim