Re: Czas formatowania dysku a system operacyjny - pytanie

Autor: Duero (duero_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 13:31:53 MET

On Mon, 11 Feb 2002 11:40:13 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki
<ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl> wrote:

>Bo win9x sformatowyl dysk a win2k tylko zalozyl fs.

Przy instalacji Win2K robię tak: uswam partycję, następnie wsakzuje,
że system ma zainstalować na obszarze nie podzielonym na partycje. Po
czym każe mu formatować na FAT 32. Jednak chyba musi go formatować, bo
zakłada nową partycję... Przynajmniej tak to przebiega na ekranie
monitora. Może w rzeczywistości jest inaczej. Ale usuwam partycję
NTFS, więc raczej musi ją w pełni sformatować, a to zabiera mu tylko 2
min. Dlaczego?

>Hm.. a to dosc dziwne. Moze po prostru partycja ta znalazle sie na
>dalszej (wolniejszej) czesci dysku? Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe
>z faktu ze zazwyczaj, od polowy pojemnosci dysku dane sa odczytywane
>prawie z dwa razy mniejsza predkoscia.

Ta sama partycja.