Re: Reklamacja dysku u producenta-dlugie

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 13:23:49 MET


Wejdz sobie na strone producenta do dzialu suport. Tam masz zazwyczaj
zakresy gwarancyjne dla dyskow. Jak masz jeszcze gwarancje producenta to
zobacz gdzie maja najblizsza siedzibe, napisz do nich e-mail, dostaniesz
numerek RMA, wysylasz dysk, czekasz i dostajesz nowy. Producenta
zazwyczaj nie interesuje gdzie kupiles produkt.

Koniecznie dowiedz sie w urzedzie celnym jak go odprawic przy wysylaniu,
bo jak dostaniesz nowy to zaplacisz clo, vat etc. Ja to przeszedlem pare
lat temu z padnientym Maxtorem przyslanym z USA. Wymienili na nowy.

-- 
Pozdrowionka
______________________________________________________
Pawel Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl
Just remove 1234 from my email (spam protector)


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:14:39 MET DST