Re: Duron Morgan 1 Ghz i plyte K7S5A jak przetaktowywac?

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Mon 11 Feb 2002 - 09:45:23 MET

Zapewne nawet zwiększając napięcie do 1.85V nie uda Ci się ustawić magistrali
na 133Mhz ...

Jesli nie wstaje CI procek na 124Mhz to raczej małe są szanse na 1333Mhz nawet
przy napieciu 1.85V.

Aby uzyskac napiecie 1.85V wystarczy połączyć mostki L7.

Co dozmiany mnoznika to musiałbys zrobic to opzrez łaczenie/przecinanie
mostków co chyba nie ma zbytnio sensu (utrata gwarancji).

Naprawde nie wiem co Ci tak zalezy na tym 133Mhz , wzrost poza SiSSoft sansrą
(pomięc pamięci) nie jest duży a raczej znikomy.

Ja mam u sibie Durona 1Ghz na 1.1Ghz FSB 110Mhz , tez na DDR ...

Na 124Mhz procek mi wstaje ale niestety mam stickersa na mostkach L7 i nie
mogę uzyskac 1.85V ... :-<

Pozdrawiam
/// Kaszir ///