Duron Morgan 1 Ghz i plyte K7S5A jak przetaktowywac?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 09:30:12 MET

Mam Durona Morgana 1 Ghz i plyte K7S5A, jako ze jestem ciekawy postanowilem
ze podkrece swoj sprzet. Znalazlem program (CHFSB) za pomoca ktorego
ustawilem 112/112 co mi dalo 1133 Mhz, nie stety moje DDRki nie pracuja z
pelna czestotliwoscia i pewnie to zaniza cala wydajnosc mojego komputera.
Moze ktos ma juz doswiadczenie w przetaktowywaniu Duronow Morganow na tej
plycie, czy ma ktos rozpiske mostkow oraz ich ustawien, jak zmniejszyc -
zwiekszyc mnoznik, ustawic wieksze napiecie, ustawic wieksza szyne FSB (na
124 juz nie wstaje). Bede Bardzo wdzieczny, chcialbym zeby pamieci chodzily
mi minimum na 133 Mhz.