Odp: Kamera sie wiesza

Autor: Janusz W. (ajjw_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 09:28:04 MET

Użytkownik Rudix <rudix_at_2com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a475u2$ocp$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pytanie-co moze byc powodem wieszania się kamery internetowej(Philips
> vesta pro)-dzieje sie to zwłaszcza,gdy równocześnie uzywam też innych
> aplikacji,oprócz tych wykorzystujących kamerę.Najgorzej jest ,gdy
> równocześnie gadam z kimś na GG.
> Mam athlona 1,1giga,windows ME,płyte ms-6330 lite
> z góry dziekuje za pomoc

To jeszcze nic. Ja gdy jestem w necie (modem) nie mogę ściągać pod żadnym
programem zdjęć z aparatu. Poprostu wiesza się, a gdy nie zaaraguję
(alt+ctrl+del) wiesza całego kompa. Na szczęście można się do tego
przyzwyczaić.