Oporny duron 800Mhz

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 09:40:05 MET

mam takiego procka na plytce kzvza v3 bios najnowszy 3.4 . no i mam problem
nie chce sie krecic skubany magistrala na 133 ( 112 bez problemow -896Mhz).
112 ma przy nominalnym napieciu a dla 133 przy napieciu 1.8 nie startuje a
przy 1.85 startuje tylko i to tez czasem biosik. co do ciecia mostkow nie
bardzo mam na to ochote (nie te rece ) procek przy 896mhz ma 43 stopnie przy
max obciazeniu i 40 przy idle.jakies rady ? czy tylko ciecie mostkow mi
zostalo ? aha w biosie przy probie podciagniecia na 133 zmenilem wszystkie
nastawienia ramu na wolniejsze (noname ram) .jest jeszcze 1 sprawa np w
cpucool jst mozliwa np magistrala 124mhz (31mhz dla urzadzen) ale przy
wlaczeniu tej opcji komp sie wiesza ( no ale wtedy plyta jest zezworkowana
na fsb 100mhz ) czy ktos przezworkowywal plyte podczas dzialania i czy to
moze cos dac ?
za wszelkie sugestie dziekuje
luk