Re: kolejnosc kart w slotach PCI

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 08:11:53 MET

Użytkownik "mosciak" <moscio_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tom" <woytomas_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ale
> >

> co druga bo jak jest 6 to +/- wlasnie trafiasz na pojedyncze irq. kladz
tam
> gdzie masz obsloge pojedyncze irq==oj. slot i nie dopychaj wiecej.

jako stary user Abitó BE6 BE6II radze instalować karty pojedyńczo !!

to ze 2 i5 współdzielą IRQ to jest chyab w instrukcji jak byk !
wiec trzeba by sie zastanowić czy można włożyć tam karty i jakie !!!
ostatnio wkłądałem tak muzyczną i modem !!
radzę tak !!!! najpier muzyczną !!! np. do 4,5 zinstalować porawnie !
potem TV (lyknie 2 przewania pewnie)
i potem juz kombinujesz gdzie modem wcisnąć !!! - zasady nie ma ale jak juz
rqaz do tego dojdzies to potem sobie zapamiętaj !!!! - myślę ze można to
wszystko pogodzić !!!