Re: notebooki Gericom

Autor: ThoronDC (thorondc_at_poczta.fm)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 23:18:35 MET

On 5 Feb 2002 17:31:36 +0100, <michal_ma_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam
>Co uwazacie o notebookach Gericom? Osobiscie nie slyszalem o tej firmie, ale
>daja 2 lata gwarancji, a sprzet jest za calkiem przystepna cene.
>
>Pozdrawiam
>michal
Mam Overdose S albo jako kto woli California Access CA 6700 lub
orginalnie Clevo 2200C :-)
Miałem problemy z zegarem notorcznie się późnił, po przeserwisowaniu
chodzi ok, ale uwaga podmienili mi baterię (niestety było to po
3miecha i była już po gwarancji) więc jakby coś tam oddawać to
koniecznie spisać numer seryjny bateri i jak będą oddawali po
ewentualnej naprawie to sprawdzić!!!
Pozatym to wiatrak w tym modelu trochę jest głośny jak się włączy, ale
ogólnie ok

ThoronDC

* Dane mieli AMD Athlon *