Re: Plyta ECS z chipset'em VIA KT266A...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 02:18:54 MET

On Thu, 7 Feb 2002 17:44:46 +0100, "Tomek_G" <tomszak_at_pie.edu.pl>
wrote:

>Plytki na chipsecie VIA ogolnie sa do kitu, nie jestem wielkim znawca ale
>naprawde nie znam nikogo kto by byl zadowolony z VIA.
To teraz poznales :-P
Co prawda nie mam Apollo pod Intela ale KT133A i nie mam zadnych
powodow do narzekan. Zeby bylo ciekawiej to wczesniej mialem
oslawionego BXa i mimo to nie wiedze aby moja plyta byla mniej
kompatybilna, wydajna itp.
Moze ja po prostu szczesciarz jestem?

Pozdrawiam
GLide