Wylaczajacy sie monitor

Autor: Przemek Kosiak (pkosiak_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 20:00:35 MET

Mam dziwny problem z komputerem.
Co jakis czas monitor sie wylacza(tak jak by
nie kontaktowala karta w agp). Czasem pomaga
przycisniecie karty. Od czasu do czasu po takim
wylaczeniu komputer sie zawiesza. Moja karta
to GF2MX 400 na plyci msi k7t266 pro.
Nie wiem, czy to jest z tym zwiazane, jednak
niedawno wgralem nowy bios(v1.7), po czym
przy ustawieniach performance zaczely sie
problemy z ramem. Zresetowalem cmos i
recznie pozmienialem wszystko na szybsze
ustawienia niz optimized(przede wszystkim
100Mhz magistrali mi nie wystarczalo).
Podejrzewam tez zasilacz, gdyz gdy mialem
podlaczone 3 dyski po 40 gb, nagrywarke i cdrom
problem pojawial sie czesciej. Obecnie zostaly tylko
2 dyski i nagrywarka. Jednak mimo wszystko zasilacz
ma 300W (moze nie prawdziwe, ale jednak).
Niekontaktujacy port agp wydaje mi sie malo
prawdopodobny, gdyz rzadko wyjmowalem karte.

Dziekuje nawet za samo przeczytanie tak dlugiego postu!!!