Re: Pomocy Skasowane Partycje Jak odzyskać Dane????

Autor: Marcinmos (moskala_at_go2.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 16:03:18 MET

Witam dzieki za pomoc
Ale mam kilka pytan, mianowicie usunąłem 2 partycje (wszystkie)
Nie znam sie na lunuksie czy możesz mi wyslac na mój email tego linuksa
I proszę opisz dokładniej co trzeba zrobić z tym śledztwem

Użytkownik Łukasz Maśko <masko_at_ipipan.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a460kb$2cfj$1_at_pingwin.acn.pl...
> [...]
> gdzie zaczyna, musiałem przeprowadzić śledztwo. Ale rozumiem, że ty
> usunąłeś jedną partycję, a potem nic nie mieszałeś.
>
> Jak nie masz linuxa, wystarczy, że sobie załatwisz dyskietkę/cdrom
> instalacyjny z jakiejkolwiek dystrybucji. Po rozpoczęciu instalacji i
> wybraniu trybu zaawansowanego/expert/cokolwiek zbliżonego będziesz miał
> dostęp do fdiska. A jak już go uruchomisz, to załóż partycję (opcjąp
> sprawdzisz, gdzie jest wolny obszar, n dodaje nową partycję, po dodaniu
> zmienisz jej typ za pomocą opcji t, potem wyjscie przez w) i restart. I
Maśko
> Lukasz.Masko_at_ipipan.waw.pl Registered Linux user
#61028
> ICQ#
146553537