Re: Co to za BIOS, jak zmienic C-A na A-C?

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 11:33:14 MET

Użytkownik "Wojciech Puchar" <wojtek_at_chylonia.3miasto.net> napisał w
wiadomości news:1013332889.588265_at_3miasto.net...

> a ty nie wiesz co oznacza HDD?

Wiem, co oznacza HDD - problem mam jednak z FDD. Kiedy przestawilem 1st Boot
Device z ATAPI CD-ROM na ARMD-FDD i wrzucilem dyskietke startowa, komp i tak
wystartowal normalnie z dysku (a jak system byl nawalony, to wogole nie
wystartowal). Teraz nie wiem, czy cos nie tak ustawilem w biosie, czy
ewentualnie mam uszkodzona dyskietke startowa (choc w to watpie).

Pozdr. L