Karta dzwiekowa z wyjsciem optycznym

Autor: Marcin Skawicki (skawek_at_space.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 11:36:35 MET

Witam,
chce kupic niedroga karte dzwiekowa ktora mialaby zastapic to trzeszczace
cholerstwo
na plycie. Bylem juz posiadaczem SB Live, a poniewaz karta sluzy mi do gier,
mp3, filmow, a nie do tworzenia muzyki, wiec bylem calkiem zadowolony. Sek w
tym ze dorobilem sie
MiniDisca i chcialbym cos na poziomie powiedzmy tego Live'a ale z wyjsciem
optycznym.
Ostatnio doradzano mi karte Terratec DMX Xfire 1024 gdzies za 300zl, czy to
dobry wybor czy polecilibyscie cos innego? Slyszalem tez ze zoltrix-y
nightingale maja wyjscie optyczne, jak sie maja do w/w karty?

Pozdrawiam
MS.