Re: ECS K7S5A i Athlon 1700+ - raz jeszcze

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 10:50:47 MET

"rfk" <rfk_at_pf.pl> wystukał (news:a45fa7$3i0$1_at_news.tpi.pl):

> Wczoraj pisalem, ze plyta rozpoznaje procesor jako Athlona 1,1 GHz.
> Polecono mi zmiane czestotliwosci pracy CPU i pamieci ze 100/100 na
> 133/133 w BIOSie.
> Kiedy to robie, komputer sie zawiesza. Nie moge go nawet
> wystartowac z dyskietki.

Proponuje sprawdzic, czy procesor sie nie przegrzewa (HArdware Monitor
w BIOSie), wzglednie organoleptycznie, dotykajšc radiatora po pewnym
czasie od wlaczenia. Jesli BIOS pokaze np. 80 stopni, a radiator jest
zimny to prawdopodobnie jest zle zalozony.
Poczatkowo mozna tez zejsc do "Default Settings" w BIOSie.
Pozdrawiam
Egghead