ECS K7S5A i Athlon 1700+ - raz jeszcze

Autor: rfk (rfk_at_pf.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 10:43:53 MET

Witam,

Wczoraj pisalem, ze plyta rozpoznaje procesor jako Athlona 1,1 GHz.
Polecono mi zmiane czestotliwosci pracy CPU i pamieci ze 100/100 na 133/133
w BIOSie.

Kiedy to robie, komputer sie zawiesza. Nie moge go nawet wystartowac z
dyskietki.

Dziala natomiast w ustawieniu 100 dla CPU i 133 dla pamieci. Czyli pamiec
jest raczej ok.
W tym ustawieniu procesor wciaz jest widziany jako Atlon 1,1 GHz.

Co moze byc przyczyna?
Moze cos jeszcze trzeba pozmieniac w BIOSie?
Patrzylem na stronie www ECS i ten BIOS, ktory mam na plycie, potrafi juz
rozpoznac Athlona 2000+, wiec z moim prockiem nie powinno byc problemow.

Bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam,

rfk
rfk_at_pf.pl