Re: Czy zasilacz za słaby?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 01:32:22 MET

> zasilacz LPX 200W. Włożyłem kartę GeForce 256 Anihilator 32 MB i przy
> starcie systemu komputer restartuje się jednocześnie słychać jakby
spadek
> napięcia w zasilaczu.Pożyczyłem od kumpla zasilacz ATX
> 230 W, trwa to troszke dłużej ale też jest restart i spadek napięcia.
> Doradzają mi zamontować 300 W zasilacz, ale czy może być jakaś inna

Zasilacz 230W powinien to wytrzymać. Sądzę że to raczej płyta nie daje
odpowiedniej mocy do karty graficznej. Te GF biorą dość duży prąd
i jeśli stabilizator na płycie tyle nie może dać to nic nie zrobisz.
300 watowy zasilacz też tu nie pomoże. Do wymiany płyta albo karta
graficzna, np. na GF2 MX. Albo lepiej jakiegoś Radeona ;)

Wonder