Czy zasilacz za słaby?

Autor: Piotr Mroziński (zpmrozinski_at_hoga.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 20:35:13 MET

Płyta MS6260S Chipset Ali, AT-Baby przystosowana do zasilacza ATX, ,procek
AMD 500 MHz,była grafika Riva TNT2 Pro 32 MB na AGP chodziło to ok.,był
zasilacz LPX 200W. Włożyłem kartę GeForce 256 Anihilator 32 MB i przy
starcie systemu komputer restartuje się jednocześnie słychać jakby spadek
napięcia w zasilaczu.Pożyczyłem od kumpla zasilacz ATX
230 W, trwa to troszke dłużej ale też jest restart i spadek napięcia.
Doradzają mi zamontować 300 W zasilacz, ale czy może być jakaś inna
przyczyna? Na razie włożyłem karte na PCI Cirrusa 4MB i wszystko normalnie
działa. Czu może mi ktoś spróbowac pomóc? Bardzo z góry dziękuję.
Piotr