Re: modem a proxy

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Sun 10 Feb 2002 - 00:37:36 MET

Far_at_oN nadaje:

>A w przypadku dial-up`u w TP SA ma to sens?

Dawno już z tego szajsu nie korzystałem, ale jak pamiętam, to wpisanie
w3cache.icm.edu.pl:8080 dla połączeń spoza *.pl było wręcz niezbędzne.
Widzę, żeś z Warszawy - używaj zatem dialupu Atcom (0209434) lub Astera
(0209568).
Inna sprawa, że warto natomiast postawić proxy u siebie na kompie: jakiś
czas temu zainstalowałem Proxy+ 2.5 i dopał jest niesamowity - niekiedy
mam na modemie kilkanaście kB/s, i to na "nieskaszowanych" stronach!

--
Macior