Re: do wszystkich informatyków i elektroników (zawieszanie komputera)

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 22:45:11 MET

[posted and mailed]

"Maciej" <intermike_at_go2.pl>, wrote in news:a43tkv$h03$1_at_news.tpi.pl:

> Mam problem z komputerem. Otóż od kupna sprzętu (wrzesień 2001) mam
> problem z zawieszaniem komputera. Praktycznie nic nie mogę zrobić bo
> cały czas się zawiesza; nie mogę oglądać filmów, grać, nieraz nawet po
> włączeniu myszką ruszyć.

a) zwisy przez zamarazanie ekranu czy wywala jakis blad?
b) sterowniki do chipsetu zainstalowane?
c) sprawdz temperature i napiecie procesora.
d) prawdz czy nie ma konfliktow uzadzen.
e) sprawdz czy karta graficzna sie nie przegrzewa.
f) sprawdz inne pamieci

> Zawiozłem do sklepu do serwisu żeby reklamować już (2razy). Za pierwszym
> razem facet sformatował mi dysk i powiedział że mam "zaśmiecony dysk".

Czyli najzwyczajnie Cie olal. To jakis lamus, a nie serwisant.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!