do wszystkich informatyków i elektroników (zawieszanie komputera)

Autor: Maciej (intermike_at_go2.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 20:34:50 MET

Witam wszystkich grupowiczów.

Mam problem z komputerem. Otóż od kupna sprzętu (wrzesień 2001) mam problem
z zawieszaniem komputera. Praktycznie nic nie mogę zrobić bo cały czas się
zawiesza; nie mogę oglądać filmów, grać, nieraz nawet po włączeniu myszką
ruszyć. Zawiozłem do sklepu do serwisu żeby reklamować już (2razy). Za
pierwszym razem facet sformatował mi dysk i powiedział że mam "zaśmiecony
dysk". Po sformatowaniu zgodnie z interpretacją fachowca komputer miał myć
sprawny, ale nic się nie zmieniło. Za drugim razem pan powiedział że to
"wina programów" do filmów (divx, windows media player) i żebym używał
"starszych wersji" a także że oni "odpowiadają za sprzęt a nie za
oprogramowanie jekiego używam". Ja używam do filmów divx4, vplayera.
Powiedział też że grał, pisał w Wordzie i nic się nie działo.
Bardzo proszę o radę co może być powodem zawieszania się komputera i czego
mogę domagać się w serwisie odnośnie usunięcia usterki. Po reklamowaniu
sprzętu nie dostałem żadnego potwierdzenia że komputer był reklamowany
chociaż jest na gwarancji. Porady proszę wysyłać na e-maila:
intermike_at_go2.pl. Proszę o szczere informacje.Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Maciej