Re: Co to za BIOS, jak zmienic C-A na A-C?

Autor: Z. Sokolowski (zdzislaw.sokolowski_at_liwest.at)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 20:28:42 MET

> Plyty glownej niestety nie znam - jakas no-name (nawet fachowiec mi jej
nie
> zidentyfikowal). Wiem tylko, ze chodzi pod Intel440BX i ma procek PII 350
> Mhz. BIOS tez ma jakis dziwny, w kazdym razie nie Awarda. Od gory jest
tylko
> napisane na zielonym pasku: "BIOS SETUP UTILITY", a nizej na niebieskim
jest
> jakby szesc zakladek: Main, Advanced, Security, Power, Boot i Exit. Reszta
> ma szary kolor,a caly BIOS sprawia wrazenie, jakby byl w trybie
graficznym.
> [...]

masz plyte Intel RC 440 BX , ze stara wersja BIOS - P10 , aktualniejsza
jest P14.
Oznaczen c,a itd... Intel nie stosuje.
Na
http://appsr.intel.com/scripts-df/filter_results.asp?strOSs=38%2C23%2C24%2C1
9%2C15%2C16%2C17%2C18&strTypes=BIO%2CDRV%2CARC%2CSPH&ProductID=207&OSFullNam
e=All+Operating+Systems&submit=Go%21
mozesz zobaczyc dokladnie co maja nowego dotyczacego Twojej plyty itd.....
Jezeli mialbys dalej problem z nastawieniami w BIOS to daj znac na prv.