Co to za BIOS, jak zmienic C-A na A-C?

Autor: Luckydar (luckydar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 14:55:36 MET

Plyty glownej niestety nie znam - jakas no-name (nawet fachowiec mi jej nie
zidentyfikowal). Wiem tylko, ze chodzi pod Intel440BX i ma procek PII 350
Mhz. BIOS tez ma jakis dziwny, w kazdym razie nie Awarda. Od gory jest tylko
napisane na zielonym pasku: "BIOS SETUP UTILITY", a nizej na niebieskim jest
jakby szesc zakladek: Main, Advanced, Security, Power, Boot i Exit. Reszta
ma szary kolor,a caly BIOS sprawia wrazenie, jakby byl w trybie graficznym.
Bios Version: 4R4CB0XA.86A.0016.P10. Co to za BIOS? Moze da sie tez po tym
okreslic typ plyty glownej?
A teraz druga sprawa. Nie ma tam wyraznych oznaczen typu C,A,CD-ROM. W
zakladce Boot jest tylko m.in. 1st Boot Device, 2nd Boot ... az do 4th
Boot... Moje ustawienia to:
1st Boot... ATAPI CD-ROM
2nd Boot... 1st IDE HDD
3rd Boot... ATAPI CD-ROM
4th.......... Disabled
Probowalem przestawic 1st Boot... z ATAPI CD-ROM na ARMD FDD, ale odnosze
wrazenie, ze nic to nie daje. Kiedy chcialem np. wlaczyc system z dyskietki
startowej, to nic z tego nie wyszlo. Jak u licha ustawic w tym BIOS-ie, zeby
mi komp startowal najpierw z dyskietki, a potem z dysku?

Pozdrawiam: Luckydar