Re: Zywotność nagrywarki.

Autor: Julek Verne (verne_octopus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 14:36:33 MET

"ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> wrote in message

> --
> Pozdrowienia
> ZenoN
> maciej_at_kris.mpnet.pl
> Użytkownik "Julek Verne" <verne_octopus_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

> Polecam YAMAHE , ale wszystko zalezy od sztuki - mam klienta ktory kupil
> Yamahae 16x10x40 i codziennie przychodzi po 50 - 70 płytek (kiedy on to
> wypala to nie mam pojecia) Bierze same Dysanki bo CD AUDIO bez problemu na
> nich chodzi. Nagrywarka ma juz 6 miesiecy i smiga bez problemow. Nawet mam
> [...]

Ja akurat mam juz nagrywarkę (LG 16/10/40) ale zastanawiam się ile może
wytrzymać. Jeśli ktoś jeszcze ma jakies spostrzeżenia (najlepiej z LG to
będę wdzięczny za info). Z tego co zauważyłem podaje się tylko informacje o
średnim czasie bezawaryjnej pracy nagrywarki. Niestety nie ma to
bezpośeredniego przełożenia na ilość nagranych plyt.

 JV