Re: Zywotność nagrywarki.

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 13:39:57 MET

--
Pozdrowienia
ZenoN
maciej_at_kris.mpnet.pl
Użytkownik "Julek Verne" <verne_octopus_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie - czy ktoś może podać (orientacyjnie) ile płytek jest w stanie
> wypalić nagrywarka zanim zacznie szwankować? Czy są przeprowadzane takie
> testy, ewentualnie porównania? Może jakieś namiary?
Polecam YAMAHE , ale wszystko zalezy od sztuki - mam klienta ktory kupil
Yamahae 16x10x40 i codziennie przychodzi po 50 - 70 płytek (kiedy on to
wypala to nie mam pojecia) Bierze same Dysanki bo CD AUDIO bez problemu na
nich chodzi. Nagrywarka ma juz 6 miesiecy i smiga bez problemow. Nawet mam
ochote ja kupic, bo gosc chce ok. 200 zł. Mam jeszcze na nia 6 mcy gwarancji
(kupiona u mnie w sklepie).
Zakladaja ze ja uzywa ze 150 dni i srednio wypala 50 plyt to daje 7500
plytek i sprzet nadal chodzi OK (choc tylko czekac kiedy padnie przy takiej
eksploatacjI)
--
Pozdrowienia
ZenoN