Re: Matrox G450 + FIC + AMD K6-2 333

Autor: Macior (maciek72_at_interia.WyskrobTo.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 12:37:55 MET

Zbrozlo nadaje:

>Dokładnie taki. VIA APOLLO MVP3. Zastanawiam się nad instalacją Windy z
>samym matroxem, bo teraz mam już nieźle zmulony ten system. Myślisz że jest
>sens?

To chyba najpewniejszy sposób przekonania się, czy twój sprzęt poradzi
sobie z Matroxem - w sumie powinien, widziałem MVP3 działające z tą
kartą poprawnie.

>A jak oceniasz ryzyko kupienia szmelcu? Mam pewne opory przed kupowaniem
>tego typu rzeczy na allegro, być może niesłuszne.

Jak dotychczas, kupiłem w ten sposób 2 Matroxy G400 oraz 1 G200 i
obeszło się bez niespodzianek. W każdym razie, jeśli sprzedawca ma blue
stara i radzi sobie z polszczyzną, to ryzyko jest niewielkie.

--
Pozdrowienia, Macior