Re: Czy warto miec stale lacze ?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 08:42:39 MET

Użytkownik "Lukasz K" <l_kurkowski_at_yahoo.com> napisał w wiadomości news:a41cf6$kf9$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

Troszkę NTG (jest do tego grupa networking)

> Zastanawiam sie nad stalym laczem w sieci osiedlowej, polaczenie modemowe
> mnie denerwuje, czesto mam problem z logowaniem. Zatem mam pytania :
> 1. Od czego zalezy szybkosc transferu przy stalym zlaczu, od ilosci
> uzytkownikow w sieci osiedlowej w danym momencie korzystajacych ?

Szybkość transferu zależy od typu łącza... Jeżeli dobrze
skonfigurowana sięć, to nie będziesz miał problemów z ludźmi ściągającymi
cały czas filmy ...

> 2. Jakie sa niebezpieczenstwa tego ze ma sie staly adres IP ?

W sumie to same zalety. Łatwiej jednak o k-line na irc ;-)

> 3. Na co musze zwrocic uwage wchodzac w ten interes ? , dodam ze firma
> instaluje mi do kompa karte sieciowa.

Dowiedzieć się, co zapewniają - czy rzeczywiście stałe IP, dowiedzieć
się od ludzi w tej sieci jaki jest transfer itd.

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl