Czy warto miec stale lacze ?

Autor: Lukasz K (l_kurkowski_at_yahoo.com)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 21:33:16 MET

Zastanawiam sie nad stalym laczem w sieci osiedlowej, polaczenie modemowe
mnie denerwuje, czesto mam problem z logowaniem. Zatem mam pytania :
1. Od czego zalezy szybkosc transferu przy stalym zlaczu, od ilosci
uzytkownikow w sieci osiedlowej w danym momencie korzystajacych ?
2. Jakie sa niebezpieczenstwa tego ze ma sie staly adres IP ?
3. Na co musze zwrocic uwage wchodzac w ten interes ? , dodam ze firma
instaluje mi do kompa karte sieciowa.
Dziekuje i pozdrawiam
Luke