Re: Niekonwencjonalne wyciszanie twardego dysku;)

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Sat 09 Feb 2002 - 00:17:09 MET

> zastanawiam się i doszedłem do wniosku że skoro dyski są hermaetyczne to
> można je wżycić do wody - przecież i tak się nie naleje do środka, a
> napięcie 15 volt - pózniej będziemy się tym martwić.
hermetyczny jest tylko teoretycznie - czesc dyskow posiada maly otwor
sluzacy do wyrownywania cisnienia(bylo to chyba nawet w tym samym numerze
PCWK o ktorym jest mowa na poczatku watku)
ale to chyba zalezy od konkretnego modelu
w jednym quantumie fireball mam wlasnie widoczny taki otworek
natomiast w segacie(stary medalist 8GB) nic takiego nie znalazlem
nie zagladalem tylko pod elektronike - moze tam cos jest
pozdrawiam
Maciek