Re: Niekonwencjonalne wyciszanie twardego dysku;)

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 20:31:02 MET

Użytkownik "Agata" <meridka_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> dobra, ale dla B IV na pewno przyda się chłodzenie - co z nim?
> Pozdrawiam
> Agata

kwestia chłodzenia BIV
zastanawiam się i doszedłem do wniosku że skoro dyski są hermaetyczne to
można je wżycić do wody - przecież i tak się nie naleje do środka, a
napięcie 15 volt - pózniej będziemy się tym martwić.
Procek też mógłby leżeć w akwarium tylko trzeba wy wentylator wyłączyć bo
przy obrotach 5000- 7000 mógłby zabardzo wzbużać wode w akwarium no i rybke
w wirnik mógłby wciągnąć, Wtedy to by było :)))