Re: via266a + Windows2000=konflikt USB???

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 20:04:48 MET

> wlasnie sie dowiedzialem z pl.comp.dtp, ze paru osobom z plytami via266a
> i i W2K nie dzialaja dobrze porty USB uniemozliwiajac wrecz prace. Ktos
> wrzucil nawet text z wypowiedzi jakiegos oficjela (o ile dobrze
> zrozumialem).
>
> "Specific Via Universal Serial Bus (USB) controller chip sets are not
> supported in Windows 2000. The following model numbers are affected:
> a.. VT83C572
> b.. VT82C586"
>
> Jutro kupuje sobie plytke, upatrzylem via266a, a tu taki suprajz ;-( USB
> [...]

slyszalem o problemach z via, usb i win2k ale osobiscie nic takiego nie
doswiadczylem, mam 4 urzadzenia na USB, myszke, drukarke skaner i joystick
czasami podpinam aparat i nigdy nie mialem z usb problemow, plyta to MSI
K7t266 Pro2, sadze ze duzo zalezy od producenta i jakosci plyty

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl