Re: Dwie klawiatury do jednego PC?

Autor: Piotr Fonon (fonon_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Feb 2002 - 10:40:56 MET

Peeter wrote:

> Czy mozna podlaczyc do kompa 2 klawiatury? Mam na mysli jedna na PS/2 (chyba
> tak to sie nazywa bo ma takie samo zlacze jak mysz), a druga bezprzewodowa.

Można podłšczyć dwie klawiatury przy pomocy stosownego rozgałęziacza. Jednak z
moich doświadczeń wynika, że nie mogš być to dowolne klawiatury. Trzeba
wypróbować, czy układ działa.

> Pytanie:
> 1) Czy Winda bedzie zglaszala jakies bledy, ze sa 2 klawiatury?

Przy użyciu rozgałęźnika nie działa komunikacja zwrotna i programowanie
klawiatur raczej trzeba wykluczyć.

?

> 3) Na jaka odleglosc takie klawiatury dzialaja? (chcialbym ogladac sobie
> filmy siedzac wygodnie w fotelu w odleglosci ok. 2-3 m od kompa)

Testowałęm do 6m.

Powodzenia,
Piotr