Re: quantum fireball plus 40 Gb 7200 rpm

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 23:31:20 MET

On Tue, 5 Feb 2002 23:44:05 +0100, "Piotrek" <ptoma_at_box43.gnet.pl>
wrote:

> - jak konczy prace to jak smiglowiec po ladowaniu dluuugi odglos
>zatrzymujacych sie talerzy (to jest nawet fajne)
Mi tez sie podoba - jak turbina lotnicza. Ile Fireballi mialem w
lapach wszystkia tak robily :-)

> - po starcie zdarzaja sie nieregularne dziwne "zgrzyty" - takie odglosy
>pilowania pila tarczowa - bardzo cichutkie, ale slyszalne. czasami jeden,
>czasami kilka. Jak sie rozkreci to przestaje.
A czegos takiego nie slyszalem AFAIR.
Brzmi niepokojaca. Do servisu nie masz i tak po co isc. Wrzuc
defragmentacje, jakies dlugie kopiowanie (np. windows i program files
non-stop z partycji na naprtycje. Jak ma pasc to padnie szybciej, a
jak nie to poznie i pewnie dostaniesz w zamian MAxtora (chyba ze tam
gdzie kupowales maja jeszcze zapasy Fireballi).

Pozdrawiam
GLide