quantum fireball plus 40 Gb 7200 rpm

Autor: Piotrek (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 23:44:05 MET

Witam,
Mam taki wlasnie dysk i robi 2 dziwne rzeczy:
 - jak konczy prace to jak smiglowiec po ladowaniu dluuugi odglos
zatrzymujacych sie talerzy (to jest nawet fajne)
 - po starcie zdarzaja sie nieregularne dziwne "zgrzyty" - takie odglosy
pilowania pila tarczowa - bardzo cichutkie, ale slyszalne. czasami jeden,
czasami kilka. Jak sie rozkreci to przestaje.
Pytanie: czy to (zwlaszcza to drugie bo pierwsze slyszalem, ze to normalne w
tych dyskach) jest czyms na tyle powaznym, ze trzeba to reklamowac?
Zalezaloby mi na tym, zebym nie musial, ale jak trzeba to trudno - lepiej
teraz niz pozniej. Aha mam jeszcze 3 lata gwarancji na to cos.
Z gory dzieki,
Piotr