Re: slaby sprzet a odtwarzanie DIVx

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 00:19:54 MET

jarosław jaszewski wrote:

> najnowszy DivX
> najnowszy Vplayer

Mam wręcz przeciwne zdanie (mam MMX233):
 - DivX wyłącznie 3.11 - nowszy, np. 4.12 strasznie mi klatkuje ;-(
 - VPlayer to jeden z najwolniejszych (czytaj najbardziej obciążających
procesor) playerów jakie znam ;-(
Z przetestowanych przeze mnie playerów najmniej procka obciąża MicroDVD
lub BestPlayer ;-)

P.S. Może masz jakąś supernową wersję VPlayera, który wreszcie nie
obciąża procesora, ale ja BARDZO w to wątpię ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|