Re: Jesli nie Elsa Gladiac to co?

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 20:41:50 MET

> Jesli nie Elsa to co?
> Wybralem Else ze wzgledu na jakosc wykonania i jakos
> sygnalu.
> Czy ktos moze mi poradzic jeszcze jakiegos solidnego
> producenta? Nie interesuje mnie jakas max. wydajnosc
> czy podkrecanie. Chce tylko jakiegos uznanego producenta,
> ktory moze mi zagwarantowac nienaganna jakosc obrazu
> na monitorze.
>
> Asus? Cos innego?

ale czy ten opisywany upadek firmy Elsa ma wplynac na dostepnosc ich
produktow w naszym kraju ? Skoro firma upada to czemu zaczynaja robic karty
na chipach GeForce 4 ?
mysle ze zawsze mozesz kupic jakas uzywke z GF MX Elsy. jesli jednak kart
tej firmy nie bedzie mozna kupic wybierz Asusa, lub jesli nie zalezy Ci na
szybkosci 3D a na jakosci 2D to kup Matroxa.

pzdr.
trzmiel