Jesli nie Elsa Gladiac to co?

Autor: Jarosław Stępień (jarek_stepien_at_yahoo.de)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 20:29:24 MET

Witam!

Przymierzalem sie do kupna grafiki Elsa Gladiac 511
(GF2 MX-400), gdy wlasnie dzisiaj wyczytalem,
ze firma Elsa jest juz praktycznie bankrutem...
http://www.heise.de/newsticker/data/tol-07.02.02-002/

Jesli nie Elsa to co?
Wybralem Else ze wzgledu na jakosc wykonania i jakos
sygnalu.
Czy ktos moze mi poradzic jeszcze jakiegos solidnego
producenta? Nie interesuje mnie jakas max. wydajnosc
czy podkrecanie. Chce tylko jakiegos uznanego producenta,
ktory moze mi zagwarantowac nienaganna jakosc obrazu
na monitorze.

Asus? Cos innego?

Pozdrawiam
Jarek Stepien