Re: HP 840 - wielki problem -długie

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 20:11:25 MET

Użytkownik "R.B." <mailto:robert.bargiel_at_pandora.be> napisał w wiadomości
> Zastanawia mnie od dluzszego czasu dlaczego nikt nie pisze o problemach z
> innymi drukarkami tylko HP. Czytam rowniez grupy holenderskie i
belgijskie,
> tam jest rowniez wiele problemow z HP. Cos tu nie gra z ta marka.

Może odpowiem ci na pytanie, bo od dłuższego czasu drąże temat - HP nie
potrafi napisać sterowników - i to jest główna przyczyna, bo jeśli chodzi o
porblem ze sprzętem to może zdażyć się bubel od czasu do czasu. Ale powinni
przynajmniej przeprosić i wymienić na nową a nie wciskać standardową odp.
administratora/serwisu
"dziwne, u mnie działa"