Canon BJC 2100

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 14:02:32 MET

Kupilem niestety ta drukarke i teraz chcialbym choc troche podruukowac jak
najmniejszym kosztem. Znajomi o podobnych drukarkach sami uzupelniaja sobie
tuszze, ale w mojej to cos nie dziala, co robie zle
- jak skonczy mi sie tusz, to wlewam di srodka strzykawka z igla nowy usz
(probowalem juz nawet oryginalnego wyssanego z innego tonera) i nic,
napelniam go dopoki nie zacznie sie przelewac, pozniej wszystko niby jest
dobrze, ale nie drukuje, nie rozumiem tego, bo na drukarce w srodku widac
slady nowego tuszu
- nie ma do tej drukarki podobno zestawow regeneracyjnych, ale widzialem cos
takiego za 140 zl i jest to czarny tusz z wlasna glowica, jest to dosc duze
(zajmuje miejsce i czarnego i kolorowych) i podobno mozna go regenerowac, co
o tym sadzicie, czy oplaca sie to kupic, czy pozniej bede juz mogl sam
ladowac tonery, podobno tusz do stepli jest odpowiedni do tego, znajomi
uzywaja tego tuszu w innego typu drukarkach canona i jest OK.

--
Pozdrawiam.