W jaki sposob laczy sie aparat telef. cyfrowy z PC-tem ?

Autor: Marcin (martens_at_WYTNIJTO.z.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 09:40:14 MET

Mam na myśli aparaty telefon.cyfrowe podpięte do centralki (a nie ISDN).
A chodzi mi min. o takie funkcje jak wybieranie numeru poprzez komputer.

Czy to musi być specjalny telefon, który podłącza się np. do COMa albo USB,
czy też wkłada się jakąś karta podobnie jak modem analogowy ?

Z góy dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie
Marcin