Norton AntyV 2002 - scaning?

Autor: CFR (cfr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 09:37:21 MET

Hai!

Czy u Was (posiadaczy programu) Norton pracuje tak jak u mnie? Przy odbieran
iu poczty jak i wysylaniu zawsze sprawdzal maile. Teraz niestety nie :( Wykr
yje wirusa ale dopiero jak odczytam maila, ikona sprawdzania maili jest zafa
jkowana.
Reinstalacja NAVa nic nie dala, w statusie mam caly czas ta sam komunikat: "
email scaning error" - obok info o tym, ze wykrywanie wirusow w mailach elim
inuje wysylanie wirusow do innych adresatow :/
Czy ktos ma podobny problem?

--
3.V.ta Sie! :)
CFR