Nagrywanie plyt - potrzebna pomoc

Autor: Robert Kucewicz (rkucewicz_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 21:16:16 MET

Witam!
Jestem tu pierwszy raz i mam problem z nagrywaniem plytek muzycznych, tzn.
kopiowanie CD. Problem jest taki: Zauwazylem, ze nagrywajac plytke CD-Audio
w pierwszym utworze slychac wyrazne trzeszczenie podobne do stukow,
natomiast na kolejnych utworach tego juz nie ma.
Nie wiem, czy to jest prawidlowosc, ale gdy utwor muzyczny zaczyna sie cicho
lub muzyka ma wysokie tony, to wlasnie tak jest. Natomiast
dane/pliki/programy wypalaja sie bez problemow.
Wypalam plytki WinOnCD 3.8 Power Edition na nagrywarce LG CD-RW CED-8120B.
Nie wiem, czy to jest jakas usterka napedu :-(
Ten program do wypalania nie byl w zestawie z nagrywarka.
Pozdrawiam i z gory dzieki
Robert K.