Re: Celek 800 - podkrecanie a OS?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 20:47:02 MET

"Asus" <lukasz417_at_wp.pl>, wrote in news:a3r42h$9ls$1_at_korweta.task.gda.pl:

> sklepach nie moge takiej dostac w gdansku.

Napewno jest w Axelu, Gral chyba ma, zadzwon do nich lepiej.

> Moze mi ktos powiedziec dokladnie jakich modeli mam szukac zeby poszly
> na 1200Mhz?

Zeby poszedl na 1200MHz to bys musial juz troche przebrac modeli i kupic
_markowa_ przejscowke (abit, msi, powerleap ale je ciezko dostac).
Praktycznie kazdy z jadrem cD0 napiecie 1,75V idzie na FSB133 co daje
1066.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!