Re: Celek 800 - podkrecanie a OS?

Autor: Smoq (smoq__at_poczta.onet.pl.xx)
Data: Thu 07 Feb 2002 - 02:47:07 MET

Użytkownik "Asus" <lukasz417_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam zamiar kupie celka 800 w najlizszym czasie do moje plyty Asus P3B-F.
> Zamierzam kupic przejsciowke Jamikona w komputronicku poniewaz w sklepach
> nie moge takiej dostac w gdansku.
>
> Moze mi ktos powiedziec dokladnie jakich modeli mam szukac zeby poszly na
> 1200Mhz?
>
> Czy lepiej kreci sie proca na win 98 czy na win2K bo na tym drugim
dzialam?

> pozdrawiam

Jesli zalezy Ci na stabilnosci, to najlepiej, zeby PCI i AGP pracowaly na
wlasciwych dla siebie czestotliwosciach (zwlaszcza PCI). Na swojej plycie
mozesz ustawic mnoznik PCI na 1.4 ale AGP tylko na 2/3. Celeron 800 powinien
pojsc na 1066. Ale np. u mnie celeron 1000 Tualatin 1GHz idzie na 1,33GHz, a
wydajnosc niewiele ponizej Athona XP 1,6 +. Ale u Ciebie problemem moze byc
cena przejsciowki do FCPGA2. Wydajnosc C800 podkreconego na 1066 odpowiada
mniej wiecej C 1GHz tualatin (niepodkreconego)

Smoq