Re: aha1542 problem straszny:((((((((((((

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 18:22:09 MET

Użytkownik whitez <whitez_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a3oaag$brc$1_at_news.tpi.pl...
> mam problem z kontrolerem aha1542 za cholere nie chce wspolpracowac z
> nagrywarka oemowa (smart&friendly lub jvc) co chwila sie wykrzacza i trzeba
> ponownie instalowac sterowniki.moze sa jakies ustawienia na przerwaniach
> ktore lepiej pasuja do tego kontrolera
> moje ustawienia to :333-330,przerwanie 9,dma 6.

Z moich obserwacji wynika że kontrolery scsi ahaxxxx "lubią"
przerwanie 11 (które z kolei "lubią" karty graficzne agp ;)
Zresztą to zależy od płyty gł. , jak ma porąbane pnp to się trzeba szarpać z kartami.

Nie masz przypadkiem konfliktu przerwań (jeżeli jest jeszcze sieciówka
to bez przydzielania ręcznie przerwań może być ciężko - jak masz szczęście
to w biosie będzie opcja - slotx irq priority + pnp_os_installed-disabled )?
Naciśnij pause przy starcie kompa i zobacz co jest w tabelkach.

BTW. Nie napisałeś jakiego systemu używasz - (jest włączone acpi?)
oraz płyty głównej.

PeJot