Re: Pentium czy Athlon oto jest pytanie.......

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 17:22:57 MET

> no to znajdz cos co zaprzeczy temu co pisze, prosze bardzo, wtedy mozemy
> podyskutowac.

Nie moge zaprzeczac czemus, czego jeszcze nie podales.

> nie, wiesz dalem Ci linki do testow na ktore nawet nie spojrzalem. zawsze
> tak robie, nie domysliles sie?

Nie jestem jasnowidzem. Teraz juz jestem pewien, ze ich nie czytales.

> bardzo, skoro tak lubisz, dowody i argumenty, co Ci sie nie podoba w
> benchmarkach Toma ktore podalem? I na jakiej podstawie mam je sobie darowac?

Nie wiem, co jest nie tak w benchmarku Toma -- nie czytalem go. I nie
zamierzam, bo w umiejetnosci Toma nie ufam.

> wymadrzac... No chyba ze jasnie pan uznal ze wszystko co Toma to smieci i
> nie raczyl nawet na to spojrzec, to w takim razie przepraszam...

Niech Ci bedzie...
Zrobilem wyjatek i obejrzalem te podkrecone procesory u Toma. Cos mi sie
wydaje, ze jak zwykle nie przeczytales artykulu...

> juz kilkakrotnie. Nadal bedziesz mnie lapac za slowka, czy moze jednak
> darujemy juz sobie ta glupia prowadzaca do nikad 'dyskusje'...?

Ja koncze. Trudno prowadzic dyskusje z kims, kto albo nie podaje
argumentow, albo przedstawia takie, ktore same sie obalaja.

> kilka listow wyzej, walnales tekst w stylu i850 to jedyny sensowny chipset
> dla Northwooda. Czy nie znaczy to ze 845 jest bezsensowny? Czy tez teraz

Widzisz roznice miedzy "bezsensowny" a "beznadziejny"? A jesli tak, to
rozumiesz, co czytasz?

> bedziesz sie wypierac wszystkiego i zaraz sie okaze ze 845 nie jest
> wlasciwie dla Nothwooda juz taki zly?

Nie mam sie czego wypierac. Klamstwem jest zarzucanie mi stwierdzenia, ze
i845D jest zly. Przeczytaj ten watek, to sie sam przekonasz jak oceniam
i845D, no chyba, ze rzeczywiscie masz problemy z rozumieniem tekstu pisanego.

Z mojej strony EOT.

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..