Re: DTT 2200 - Help once more

Autor: Bankowy (ban_kowy_at_poland.com)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 16:19:19 MET

> Dopowiedz jeszcze, co masz na mysli piszac, ze dzwiek byl
> 'nieszczegolny'? Tez objawialo sie to pykaniem w subwooferze?

Niestety już w tej chwili nie potrafię sprecyzować... To było jakiś czas
temu... Czy było pykanie? Nie pamiętam. Zainstalowałem z płytki dostarczonej
wraz z napędem PD 3.x nie było opcji wyjścia dzwięku na 6 głośników więc
zaraz zacząłem rozglądać się za nowszą wersją...

> A poza tym jak w ogole oceniasz ten zestaw glosnikow?

Uważam, iż za te pieniązki (dałem 450zł) to do oglądania filmów jest b.
dobry. Do grania również wporządku... Jeśli chodzi o słuchanie muzyki... dla
mnie jakość niewystarczająca zdecydowanie (tylko że ja uważam że sama jakość
mptrójek jest do... niczego).

> Do odtwarzania MP3 stosujesz jakies filtry czy sluchasz
> tylko na 5 glosnikach?

Jeśli już słucham to na 4 głośnikach + sub... Wogule nie rozumiem po co mam
uruchamiać głośnik centralny jeśli muzyka i tak jest w stereo. Wykorzystanie
głośnika centralnego w bezsensowny sposób zagłusza naturalną gre kanałów. Co
innego jak muzyka jest zapisana w Dolby Digital, ale wtedy głośnik centralny
sam się załącza.

> amarot

Bankowy...