Re: DTT 2200 - Help once more

Autor: Amarot (man_q_at_wp.pl)
Data: Tue 05 Feb 2002 - 16:29:03 MET

Użytkownik "Bankowy" <ban_kowy_at_poland.com> napisał

> Mam:
> DVD LG 16x (DMA)
> SB Audigy
> i DTT 2200
> Jak miałem wersje Power DVD 3.x i ustawiałem tam opcję wyjscia
> dzwięku na SPDIF (aby mieć dzwięk na 6-ciu głośnikach) to efekt
> wydawał mi się mocno nieszczególny. Po zainstalowaniu Power
> DVD 4.0 nie narzekam (jest tam opcja emisji dzwięku na 6 głośników)...

O jasny gwint, to moze byc to - bo ja wlasnie korzystam z
PowerDVD 3.0! Juz sie zaczynam rozgladac za czworka.
Dopowiedz jeszcze, co masz na mysli piszac, ze dzwiek byl
'nieszczegolny'? Tez objawialo sie to pykaniem w subwooferze?

A poza tym jak w ogole oceniasz ten zestaw glosnikow?
Do odtwarzania MP3 stosujesz jakies filtry czy sluchasz
tylko na 5 glosnikach? Ja sciagnalem sobie rekomendowany
tutaj kiedys programik AC97Mixer i jak na moje lamerskie
ucho, to niby on wlacza do akcji centrala, ale generalnie
kaszani caly dzwiek, tak ze wszystko brzmi lepiej bez niego.

amarot
o o o o o
         o o o o o
Ouija board, would you you work for me?