Re: dziwny slot

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 06 Feb 2002 - 12:25:51 MET

Radoslaw Sokol zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Zdziwiłbyś się :) Były chipsety VLB pod Pentium 60/66, powstały też
> płyty (choć wybitnie mało).

eeeee zawsze mi sie wydawalo ze VLB byl 486-only ;)
Zreszta P60 nigdy nie widzialem ze wzgledu na absoltunie magiczna w
tamtych czasach cene tego cuda a potem juz wynalazki Socket5 czyli 75+

> Swoją drogą najciekawszym cudem, jaki widziałem, była płyta pod 486
> z szynami ISA, PCI i VLB jednocześnie :) Trzy sloty PCI chyba, dwa
> współdzielone 16-bit ISA + VLB oraz jeden wyłącznie ISA.

Kurcze to naprawde niezle cudo

--
    ______
___/   __ \______	 -[ marek.pierog ] - [ http://providers.pl ]